Bli sponsor

Vår vision är att bedriva en verksamhet som ger så många som möjligt oavsett kön, ålder, ursprung och övriga förutsättningar en möjlighet att få utöva och utveckla sitt intresse för tennis.

Tennisanläggningen ligger centralt och naturskönt i Krokek. Vid vår anläggning erbjuds en fantastisk möjlighet för både barn och vuxna att utöva sitt intresse för tennis, men även en i dagens samhälle helt unik möjlighet att umgås över åldersgränser samt bedriva friskvård genom träning. Kolmårdens tennisklubb har en komplett tennisanläggning som består av två grusbanor, klubblokal, och omklädningsrum.

En verksamhet som bygger på ideella insatser kräver mycket resurser i både tid och pengar.

Som sponsor stödjer man bland annat förenings möjlighet att hålla banorna i gott skick och därmed även ge de som bor eller besöker orten en hälsosam fritid. Dessutom får du som sponsor möjlighet att visa dig och ditt stöd genom skyltar vid banorna samt länkar på vår webbplats. Du når då ut till många, bland annat alla som besöker vår webbplats eller bokningssite, eller de som kommer och spelar hos oss

Intresserad av att stötta oss?

Kontakta oss via mail